دانلود نرم افزار افعال بی قاعده زبان انگلیسی
زبان انگلیسی دوم و سوم دبیرستان
Hi...Welcome to my web
نگارش در تاريخ جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط Elaheh.T

همه افعال انگلیسی با اضافه کردن ed به آخرشان به زمان گذشته تبدیل نمیشوند و بقیه افعال بدون قاعده خاصی به گذشته تبدیل میشوند درست مثل جمع مکسر مثلا keep گذشته اش kept میشود این قبیل فعلها بسیار زیاد هستند شاید بیشتر از800 فعل باشند که حفظ کردنشان کار دشواری است در ثانی قسمت سوم فعل هم بی قاعده است یعنی اسم مفعولی..... برنامه ای که خیلی به کار دانشجوها و دانش آموزان میاد یه نرم افزار کم حجم 16 کیلوبایتیه (فشرده شده) که فقط کافیه شما فعل ریشه رو بهش بدبد تا نرم افزار فعل گذشته و اسم مفعولیش رو بهتون بده این برنامه نیاز به نصب ندارد

ویژگی های کلیدی نرم افزار
1- پشتیبانی از دو زبان انگلیسی و فارسی
2- دارای بانک اطلاعاتی جامع
3- دارای پوسته های زیبا
4-حجم کم
5- بدون نیاز به نصب

دانلود با حجم 16 کیلوبایت

لینک کمکی



نظرات شما عزیزان:

قباد
ساعت6:13---1 فروردين 1391
سلام مرسی خیلی خوب من ازش استفاده کردم واقعا به کارم اومد کار ما ایرانیا همیشه عالیه من با وجود اینکه خارج از کشور هستم اما بازم از سایتهای ایرانی دانلود میکنم.
مرسی.


شهاب
ساعت0:59---17 ارديبهشت 1390
این نرم افزار لینک دانلودش دیگه کار نمیکنه... این پست رو ویرایش کن بیا وبم الان این برنامه پنجمین مطلبه همشو با عکسش و لینک دانلودش کپی کن بجای این

Saeed
ساعت12:53---9 ارديبهشت 1390
نرم افزار خیلی خیلی خوبی بود.،آفرین
وبلاگت هم خیلی خوشگله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: